2017 | május

Május. Ó, május! Amikor már lassan-lassan leolvadsz busz padlójára, hogy impozáns pocsolyaként folytasd világi karrieredet, olyan rohadás meleg van, de büszkeségből még nem a legrövidebb és legvékonyabb ruháidat veszed fel, mert tudod, hogy ha most ellövöd őket, nem lesz sssshemmidh júliusban, amikor már nem 28, hanem 44 lesz a hőmérséklet.

Kezdjük egy üdítően sötét és hűvös képvilágú klippel, ami a Hónap Zeneművéhez készült, melyet nagyon vonzó hangú, lezser barátunk, Barns ad elő:

Egyéb híreinkben: soha nem lesz kész a második Trónok harca-tanulmány. SOHA. *kudarccal átitatott könnyeket hullatNA, ha nem lenne kiszáradva a melegtől*

De mentségemül szolgáljanak a következők:
Galaxis Őrzői 2. kritika.
Arthur király kritika!
A Karib-tenger kalózai 5. kritika!!!

GÉPLÉLEK RECENZIÓ!!!!!!!!!!

Ez, akárhogy is nézem, akárhogy is szem-lé-lem, négy cikk, így ez volt az eddigi legtermékenyebb hónapom. Ami pedig azokat a bizonyos sárkányokat és fehér hajú lányokat illeti: nos, hát azért akadt meg a projekt… elmondom, miért. Én nem vetítek. Szóval azért akadt meg a projekt, mert – és ebben nincsen semmi szégyen, a legjobbakkal is megesik – észrevettük, hogy totál baromságot írtam az egyik témához, viszont ahhoz, hogy ki tudjam javítani, fel kéne fognom egy bizonyos részt a fő szakirodalmamból, de sajnos teljesen kuka vagyok hozzá. Huszonháromszor olvastam el azt a fejezetet, huszonháromszor tettem le úgy, hogy mi az anyám van és meredtem a távolba negyed óráig üres tekintettel.

Könnyedebb olvasmányok: májusból abszolút a fentebb már említett Géplélek c. alternatív töri regényt emelném ki. Nagyon egyedi, olvasmányos cucc, és borzasztóan várom a folytatását. Eddig az év egyik legjobb olvasmányélménye, talán azért találtam ennyire jónak, mert pusztán az írásmódtól egyszerűnek tűnt, holott nem az. Könnyednek tűnt, holott nem az. Próbálom prózában elmondani, holott mindjárt költemény lesz belőle.

Filmek kapcsán pedig… hát erről egy komplett bejegyzésnyi mondanivalóm van. De megpróbálom egy tömött bekezdésbe belesűríteni a fájdalmamat és megvetésemet: az Arthur király első nézés után sem tűnt éppen szarnak, fent a cikkemből ez biztosan látszik, de úgy hozta a véletlen, hogy láthattam még egyszer, és az után főleg azt gondolom, hogy elmegy a túróba az a világ, ahol ez a film a “bukás”. Nem azért, mert hibátlan, nem az, én sem tenném időkapszulába mint a XXI. századi filmkészítés etalonját, de a cikkek, főleg a külföldiek erős túlzásba estek a fikázással. Őszintén kívánom, hogy a nyár legrosszabb filmjének kikiáltott  (május van!) Arthur legyen valóban a legrosszabb, amit nyáron (május van…), sőt, amit IDÉN látunk. Mert akkor szuper évünk lesz. De lehet, hogy az Alien már át is vette tőle a stafétát.

Sorozatok közül az Into the Badlands, az American Gods és a Harlots aranyhármast toltam, mindre azt mondom, hogy el lehet velük lenni, igazán függővé viszont egyiktől sem tudtam válni. Az American Gods egyelőre kifejezetten frusztrál is, de nem vetem el, még kitartok.

Ami a játékokat illeti, unalmas vagyok. Az Assassin’s Creed Rogue-ot akarom most kijátszani, úgyhogy azzal foglalkoztam, ha volt időm játszani. Nem tudok gigászi izgalmakról beszámolni, hacsak az nem számít annak, hogy amikor a legénységem elkezdi tolni a tengerész nótáit, mindig velük dúdolok, de van egy kurva daluk, amitől legszívesebben levetném magam az ágyamra, mint egy Disney princess, és zokognék. Ha viszont nem Disney-hercegnő lennék, hanem a hajó kapitánya, kiállnék a kormánykerék mögül, és össze-vissza lövöldözve ordítanám, hogy NEM, JOHNNY-NAK, NEM MUSZÁJ ELHAGYNIA A LÁNYT, ANNÁL IS INKÁBB, MERT JÓ TENGERÉSZ MÓDJÁRA VALSZEG TEHERBE EJTETTE!!!!, és belerúgnám a hullámokba azt, amelyiknek még van kedve énekelni.

A minden egyébről, tudjátok, nem sok szót szoktam ejteni, most meg még annyit sem fogok. Intenzív napokat élünk, amit most leírnék, az holnap már lehet, hogy nem lesz igaz, amit ma megfogalmazok, elképzelhető, hogy egy holnapi félmondattól totál átértékelődne, ami tegnap volt, az nem ma van, ami pedig holnap lesz, az az eljövendő múlt egy napja, és egyéb okosságok. Úgyhogy… legyetek jók, ha tudtok – igen nehéz. Az Arthur meg nem szar, oké?

Reklámok

2017 | május” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

